* www.olreality.cz - stránky naší kanceláře s realizovanými zakázkami, radami prodávajícím a pronajímatelům, profily makléřů, sazebník služeb.., sem se dostanou klienti proklikem u kontaktů ze všech dalších serverů, když hledají více informací o makléřích a kanceláři, uvádíme je na plachtách a cedulích, na autě, na vizitkách
V případě spolupráce na obchodu s makléřem z jiné realitní kanceláře, bude inzerce rozšířena o další jejich inzertní servery (min. 10 ks). Jedná se o případy, kdy je provize při prodeji nemovitosti sjednána výhradní smlouva a současně potřebujeme získat větší reakci klientů. Někdy se v dané lokalitě prodává obdobná nemovitost přes jinou realitní kancelář a dají se využít i jejich kontakty z prohlídek, pak jednáme s makléři o vzájemné spolupráci s dělením provize. Ve spolupráci s kolegy testujeme reakce klientů z dalších 10tis serverů, z tiskové inzerce a připravujeme rozšíření spolupráce v letošním roce.
Na www.sreality.cz a www.reality.idnes.cz lze objednat za příslušný finanční obnos i přednostní inzerci, tj. topování (posouvání inzerátu nahoru), přednostní pozice v daném okrese podle typu nemovitosti na konkrétní den. Výhodou je, že při jakémkoliv třídění inzerátů (podle data vložení, podle ceny) pak ten náš je stále nahoře a přitahuje větší pozornost poptávajících.
RD Hodolany se zobrazí na 1. místě jako Tip regionu, ať si klienti zadají vyhledat inzeráty na sreality.cz v lokalitě Olomouc nebo Olomouc a okolí nebo okres Olomouc. Za daný den se zvýší prohlížení daného inzerátu asi 15x, sledujeme statistiky. To stojí za vyzkoušení!
Dobře funguje při prodeji nemovitostí označení nemovitostí plachtou /cedulí makléře. Makléř pak odpovídá na dotazy volajících, kolemjdoucích, posílá jim odkazy na www.olreality.cz, kde zájemce vidí podrobný popis, fotografie, techniké údaje. Tím se docílí toho, že na prohlídky chodí jen klienti, co již četli všechny důležité informace (včetně ceny) a nejsou to zbytečné prohlídky pro kolemjdoucí. Plachty má smysl dávat jen při rozumné smlouvě a domluvě s majitelem nemovitosti.
Používáme nafocení nemovitostí profesionálním fotografem. Když prodávající nebo stávající nájemce pomůže uschováním osobních věcí, věcí v koupelně, přijme i drobné změny ve výzdobě ap., tak jsou fotografie pro zájemce daleko přitažlivější.
***
U některých zakázek dává smysl představit je zájemcům i v budoucím stavu, tj. zařízené, dokončené. Můžeme zajistit vizualizaci budoucího stavu - fotostaging. Tím si zájemci vše dokážou lépe představit a jsou pak více nadšeni. Fotky vždy označíme v inzerci, že je to vybavení "pouze pro inspiraci", ať nechází k omylům a zklamáním. Emoce často obchod rozhodnou.
Tady pár příkladů z úspěšných zakázek:
stávající stav nového bytu (na začátku inzerce) a inspirace pro nájemce bytu 2+kk k pronájmu, ul. Hamburgera, Olomouc:
rezervováno na 1. prohlídce
byt 1+1 na ul. Polívkova v Olomouci určený ke kompletní rekonstrukci:
- foto od fotografa, stav na prohlídkách
- vizualizace budoucího stavu (podle našeho návrhu) potěšila vážné zájemce a byt se rezervoval do 1 týdne
pronájem ordinace na Horním lánu v Olomouci, připravili jsme bud. stav pro psycholožku
vizualizace zahrady u rodinného domu na ul. Václavkova
***
Můžeme zajisti natočení videoprohlídky vaší nemovitosti k prodeji nebo i pronájmu. Jak to funguje?
Společně připravíme nemovitost na focení, tj. schováme osobní věcičky v koupelně, z kuchyňské linky, které se nebudou prodávat/pronajímat, sušák s prádlem, pěkně usteleme postele (ideálně s přehozem), nadbytečné věci dáme do jednoho koutu a můžeme točit videoprohlídku. Majitelé se můžou také představit, sdělit proč se rozhodli prodat nebo jak se jim tam bydlí a vzbudit důvěru zájemců. Natočíme i výhledy , okolí domu a zajímavá místa poblíž (park, parkování auta, zahradu, cestu na tramvaj nebo autobus..). Proto je nejlepší slunečné počasí dopoledne a po obědě, podle orientace fasád domu.
Makléř s odborníkem zajistí sestříhání, připojí titulky, hudbu..., video dokončí, uloží na realitní servery, dále na youtube - na svůj kanál, facebook a zajistíme placenou reklamu na cílovou skupinu zájemců.
Šíření videa mezi klienty často pomáhá, když video sdílí na svých sociálních sítích i majitelé, jejich děti, a to s vhodným komentářem.
Videa z poslední doby:
PRODÁNO
PRONAJATO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRONAJATO
PRONAJATO
PRONAJATO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRONAJMUTO
PRONAJMUTO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRODÁNO
PRODÁNO
Video přiláká jistou skupinu zájemců, která čte inzeráty málo, reaguje na celkový dojem, okolí...